Tuesday, June 15, 2010

Tag from UknoWana....


1.Adakah anda rasa anda hot?
hot...sesangat,tak cukup kipas dinding,siap tambah kipas tangan " micky"..opsss

2. Upload wallpaper yang anda guna sekarang.





3. Ceritakan pasal wallpaper tersebut
jaejoong bagi panahan mata yang tak boleh dielakkan...memang tajam,menusuk terus ke jantung...i'm melting. Memang cekap main mata mamat ni.

4. Bila kali terakhir kau makan pizza?
bebila dari sekarang. Pelik tak?? sebab ada orang bagi pizza segera,jadi boleh makan bebila...hehe

5. Lagu paling latest kau dengar?
masuk dalam senarai lagu terhangat dipasaran ialah..tepukan..
  1. Jojo- Shinee
  2. Jojo- Shinee
  3. Joo- Shinee
pendek kata aku gila lagu jojo sekarang,biarlah orang cakap dah ketinggalan 20 puluh tahun kebelakang,asal saya suke, saya layannnn...

6. Apa yang kau buat selain menyelesaikan tag ini.
dengar lagu JOJO..hehe...

7. Selain nama sendiri, dipanggil nama apa?

Adik Nort...tak tau asal usul nama ni,sedar-sedar seluruh kaum kerabat panggil nama ni..confius.
Online: niamicky,jaenurr,nurmicky
Family: Nurul, atau Adik..hehe malu....

8. Tag lagi 8 orang.
nak tag sapa...????

1. Jaejoong
2.Micky
3.Miura
4.Masitah
5.Salbiyah
6.Yana
7.Wana
8.Kame
kalaulah jadi kenyataan.....

9. Siapa orang no.1 pada anda?

kekawan.....memang tak leh hidup tak da kekawan.

10. katakan sesuatu pada orang no. 5?
k.sal nurul tengah berchenta dengan "makoto"a.k.a tomoya nagase...

11.no.3 ada hubunagn dengan siapa?
nurulllll....tiap malam dia call...

12.Bagaimana pula dengan no. 4?
junsu...tiap hari sebut nama oppa junsu..siap simpan gambar bawah bantal.

13. Pesanan pada orang no.6
saranghae...friendship for ever...

14.Kata kata cinta untuk orang no.2.
Oppa...love you forever..biar badai datang atau tsunami melanda,saya tetap setia...tak bleh blah

15. Berikan 5 perkara yang anda tau tentang orang yang mengetag anda..
UknoWana
  • kipas susah mati UKNOW..
  • GO Forum member..sangat active...
  • just discover recently...kelam kabut jugak minah ni...
  • ni aku respect...Pengetahuan Am dia memang banyak...mana ko cedok wana?
  • Cassie...sama ngan den...
16. Gay or Les..
apa punya soklan...saya suka laki....

17. Perasaan anda semasa menjawab tag ni.
Bestttt sangat...tapi penat menaip...

thanks to orang yang mengetag....










3 comments:

  1. haha... thanks coz jwb tag aku... tp kempius sket...org no 1 tu kwn ko eh? bkn laki xsah ko ke? hmm...kekeke....

    ReplyDelete
  2. aku pon terkonfius soalan...kalau ko refer kt jejung..memang dia laki aku...mak aku dh bg green light....hehe

    ReplyDelete
  3. tersenarai jugak? wuwuwu..
    okeyh..nt free i jwp ye.. :)

    ReplyDelete