Friday, December 2, 2011

Dreaming and Hoping

Cahaya suria menyambut aku di Samcheong Dong Streets, burung berkicau riang,angin sepoi- sepoi bahasa meniup halus, mataku terlalu asyik melihat dekorasi mewah kedai di situ dan pelbagai restoran dan cafe yang comel. KAWAIIII!!!!
tiba- tiba, dari jauh kedengaran bunyi kereta,
nun jauh, kelihatan sebuah kereta warna MERAH TERANG mendekati tempat aku berdiri,
pabila kereta itu sudah berada di depanku,
Mulut aku melopong, mataku terbuntang.


Mulutku terkunci rapat.
Tiba -tiba mukaku terasa sakit seperti ditampar, bila aku buka mata,
LOH,mimpi rupanya,kan dh kena penampar, tgh dengar TALK pon boleh terlentok.

Ni semua sebab penangan Park Yuchun, Hadooi!!!
tak sabaq hati nk rasa apa yg aku MIMPI tadi,huhuu. Entah bilalah boleh jejak kaki ke Korea...
PLUSSS, ngn extra info agi.
No. Plate Kereta Micky: 6002
yahoooo, hopefully OPPA tak tukar no plate lepas ni.


p.s: The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams...

yeah, Go For It Nurul!!!

No comments:

Post a Comment