Tuesday, December 13, 2011

Here Comes DBSK Teacher

Di sebuah pulau, terletaknya satu sekolah benama Secret Code School, ada 5 orang cikgu terHottest Seantero pulau tu . Disebabakan cikgu- cikgu ni hot sangat, semua murid kat sekolah ni terdiri daripada pelajar perempuan sahaja, walaupun sekolah ni adalah sekolah untuk lelaki dan perempuan. Nak buat camnor, laki tak leh masuk dah, full application.

SENARAI CIKGU TERHOTTEST

Cikgu pertama, Jung Yunho, ajaq bahasa Korea.

Kekadang dia ajaq Pendidikan Jasmani.
alamak!!!
sorry cikgu,
terskodeng
dan tertangkap gambar plak.



Cikgu no 2, Cikgu Park Yoo Chun, ajaq Bahasa Inggeris, asal dari Virgina.Kelas favourite aku. Aku tak akan kelip mata, kalau cikgu ni mengajaq, selalu bagi senyuman maut punya, mana tak cair.


aku slalu dapat top skor kelas ni...

Cikgu ni jugak ajaq piano,
WAHHH!!!
memang romantic habes...




Next cikgu ialah Cikgu Kim Jae Joong. Cikgu ni ajaq aku science and cooking class.


makan makanan yang cikgu Jae Joong masak!!! tak sanggup aku, rasa cam nak bawa balik letak dalam frame.



Cikgu keempat ni sangat
CUTE!!
KAWAIII!!
multi talented plak tu.
Cikgu Kim Junsu, ajaq social studies, dan expert dalam intercultural language.




dia memang selalu cakap Kenya dalam kelas, even aku tak paham hangguk jerr lah.

cikgu Junsu jugak
sangat athletic, cikgu hwaiting!!!





Dan Cikgu terakhir ialah genius Shim Changmin. Kalau subjec pecah kepala memang dia paling expert. Bagi jerr soalan Culculus, or add Math, suma dia wat macam gigit kacang.

dia jugak ajaq subject Japanese Literature, al maklum ler,
dok Jepun 2 tahun.

Cikgu Changmin juga expert bab download and cracking software.


Kalaulah diorang jadi cikgu
memang conform aku asyik ulang sekolah, tak grad- grad.

Love them, Love their effort, and Love their dedication...

Credits: DBSKnights + DNDN + TOHO- Spell



1 comment:

  1. ehemm... cikgu Yunho dh berpunya tau... ustazah Wana, hahaha... plan kawin lg 2-3 bln...ahhahah... AKTF!

    ReplyDelete